31 Mayıs 2012 Perşembe

Newbie.


  Aslında benim önceden de bi blogum vardı, ama beceriksizliğimden yalan olmuş adresimin adını bile hatırlayamadım. Neyse siteyi kavramaya yönelik uzun uğraşlarım sonucu tekrar bi blog açma cesareti edindim, kendimi takdir ediyorum! Bu aralar tek işim yataktan kalkıp günümü bütün boş işlerle geçirmek olduğundan bari kendimi oyalayacak bir kaç şeyle ilgileneyim dedim.  Çaylaklık dönemimi yardımlarınızla hızla atlatmayı umuyorum :*


Actually, i had a blog before but i couldn't even remember my address. Fortunately while tampering blogger site, i dared to open up a new blog, i appreciate myself! These days all my job is spending my day with doing unnecessary things so i decided to do something different. I hope to get over from my newbie period immediatelly :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder